Update: The Norwegian localization of Agenda is now officially underway with @cschack, @deebs, and @Lena taking a first stab at the first round of the Norwegian translation of Agenda. As outlined here, we’ll add a number of reviewers once they have concluded the first round and will give all of you access to the test builds as things progress. To be continued…
Hvordan skal vi fordele arbeidet? Det er 45 sider med tekster, så det enkleste er kanskje å dele dem inn i tre grupper av femten sider?
Vi bør kanskje starte med å bestemme oss for hvordan vi skal oversette disse:
• Category, Project, Note, Overview
• Calendar, Event, Reminder, Date
• Linking an Event, Assigning a Date
• Collapse/Expand, Pinning a note
• Premium features, Purchasing
Jeg foreslår:
• Kategori, prosjekt, notat, oversikt
• Kalender, hendelse, påminnelse, dato
• Legg til hendelse, legg til dato
• Skjul/vis, fest notat
• Premiumfunksjoner, kjøp (?)
Hei! Jeg beklager jeg ikke har gitt lyd fra meg, men sitter alene med to barnehagebarn i karantenetiden og klarer rett og slett ikke å finne særlig tid til annet. Om det stemmer at barnehagerne åpnes neste uke, kan jeg begynne å hjelpe til.
Synes dette ser bra ut, men foreslår å bruke “koble til hendelse” heller enn “legge til” siden det kobles til noe som alt ligger i kalender.
I suspect a lot of people got a lot more on their hands than they expected during lockdown. I don’t have time just at the moment, but maybe after new year!
Hi there. I’m sorry I haven’t been able to follow through. I’ve hoped to be able to dig in again, but I find I can’t really spare the time. I apologize for forgetting to let you know, though.